melekanesi oğlum 33 aylık ve hala öğle uykusu var ama kendi uyumaya asla gitmez benim götürmem lazım uyumadığı zamanlar çok zorlanıyoruz hırçın mızmız oluyor bende bunu merak ediyorum acaba ne zaman bırakmalıyız Kita ya gidiyor 12 de alıyorum sırf uykusu geç saate kalmasın akşam uyusun diye. Ne yapacağımı bende bilmiyorum acaba bıraktırsam mı erken mi uykusu geldiğini çok belli ediyor düzeni şaşarsa gün berbat geçiyor 😞