yagmur3434 Merhaba, uzun zaman olmus konu acilali ama sormak istediklerim var. Gecen sene ikinci dogumu yaptiktan sonra taktirdim ben de. Yaklasik 10 ay regl olmadim ama dogumdan sonra gec olurum ben zaten. Gecen ay regl oldum ve haftasi gecmeden birdaha oldum ve bugun yine. Siz ne yaptiniz regl durumunuzda degisiklik oldu mu?