6 ay atağı berbat bir şey. Bir bütün olarak geziyoruz evde. Uykuya gitmeden tüm odalara iyi uykular diliyoruz. Evde birileri varsa onlara da iyi uykular diyoruz. Biraz kucağımda mayışınca beşiğine koyuyorum. Uyursa uyuyor yoksa çığlık kıyamet kolum kopana kadar pış pış yapıyorum