Kaansmomm Annele merhaba oglum 30 qylik ve bagirsak enfeksiyonu oldu. dogal yollarla nasil gecirebilriim. antibiyotik ve mide bulantisi için ilaç içiyor ama yine kusuyor ve ishal devam ediyor. Başından geçen var mı acaba
Mikoiledikonunannesi Kaansmomm gecmis olsun belirtileri nelerdi. Benim oğlumda 30 aylık .bir haftadır hiç iştahı yok ve kaç gündür ne kadar çise gitse kakasını yapıyor artık birşey gelmiyor bile zorluyor kendini Çarşamba gunune randevu aldım
jap Kaansmomm Doktorun yazmasına gerek yok evde bulundurun. Kabızlık ishal durumunda direk verin. Probiyotik çok çabuk toparlıyo.
Kaansmomm Mikoiledikonunannesi ne yese kusuyordu ve enfeksiyon kaynaklı kakası suya yakın çok cıvıktı