gulayada ben sezeryan olduğum günün akşamı zorlayarak kendimi yan yatmıştım dik yatmak istemiyordum hemşirenin biri normal doğummu oldunuz sezeryan olup yan yatanı ilk defa görüyorum dedi bende sorun olurmu düz yatamıyorum dedim hayır bi sakınca olmaz ama genelde uyuşmadan ve acıdan yatamazlar dedi yatabiliyosanız yatın demişti