Evet, normal lütfen sabırlı olmaya çalışın. Henüz dünyaya uyum sağlamaya çalışıyor…Sizden başka kimsesi yok. Çok zorlandığınız da eşinizden destek isteyin bir kahve içip, temiz havaya çıkın. Ama bunu da unutmayın altı temiz,doymuş ve bir ağrısı yok ise uyumalı…Uyumama sebebine iyice odaklanın