Ben 1 hafta 10 gün önce aldım roborock s8 sonic aldım çok memnunum dyson vardı ama onuda tutucak adam lazım çocukla herşey çok zor zaten bu iş yükümün yarısını aldı resmen ayda bir açıyorum artık süpürgeyi diğer süpürgeleri kullanmadım ama benimkinden çok memnunum tabi toz kazanlı alırsanız bi dahada süpürgenin yüzüne bakmazsınız