-Omrumm- Tchibo Gold filtre kahvesi çok güzel. Filtre kağıdıyla veya french presle yapabilirsiniz.
Ama ben size moka pot almanızı öneririm en güzel kahve onda oluyor. Cezve gibi bir şey, ben on yıldır bialetti marka kullanıyorum her gün kullanıyorum yeni gibi duruyor ve kahvesi çok güzel. Sütle de içiliyor suyla da. Acı seviyorsanız sade de içilir. 