Bebeğim 2 gündür geceleri sık sık uyanıyo ve mızmızlanıyo yataktan inip kendini parkenin üstüne atıp orda uyuyo arada odadan çıkıp dayansa uzanıyo neden böyle yapıyor olabilir sizce aranızda benzer durumlar yaşayan varmı bu arada sık sık emzirip ayagımda sallıyorum sabaha kadar ama yere neden uzanıyo onu bi türlü anlamadım ☹️