Benim oğlumda öyleydi şimdi 8 aylığız hala öyle sizin çocuğunu küçük daha yarım kundak yapmayı deneyin araştırmalarıma göre bacakların düz durmasıda önemliymiş ayrık olmasın vs dıye öğle uykularını kundak yapabılırısnız bence ve belkıde öyle rahat uyuyor olabılırler canım pozısyonu gıbı bence kendılerını anne karnında hissedemiyorlar