elfipek14 Merhaba canım annişler bebeğim 14 aylık ama yaklaşık 2-3 aydır her yediği ek gıdayı ağzından çıkarıyor ve bazen tekrar kendisi yiyor ya da hiç yemek istemiyor ne yapabilirim bununla ilgili bi de sevdiği bişey olsa bile yapıyo