Kızlar kızım 16 aylık atesleniyordu sağlık ocağına götürdüm boğazı hafif kızarık kulağında da kızarıklık var dedi antibiyotik verdi 4 gündür kullanıyorum ama sürekli atesleniyor surup veriyorum 3 4 saat içinde tekrar atesi cıkıyor normal mi bu ne kadar sürede geçer aynı zamanda dişte cıkarıyor ilk disini 15 aylıkken patlattı