Sabah 8,9 dan beri uyanık bir türlü öğle uykusu yaptıramadım 8 aylık olcak yaklaşık 2 3 aydır da 2 uyku yapıyor bide akşam 5 gibi yatıp 1 saat uyuyup kalkar bidaha yatırmam ama şu ilk uykuyu bi yapmayı beceremedi kollarım kırıldı kolumda sallıyorum pış pış açık yok emziriyorum yok ayağımda sallamayı demiyorum (alışık değil hiç uyumadı daha önce ayakta ) onda da olmadı gezerek kucağımda sallıyorum yok yanına uzanıp emsirip yatırmayı denedım yok gözleri uykulu ama boş boş havaya bakıyor saatı kaç etti zaten gece desen bin kere kalkıyor bi öğlen yatınca nefes almayı becerıyorum o da iş güç anca tabu o esnalarda da sürekli kalkıyor gidip tekrar uykuya çeviriyorum gece deliksiz uyuduğunu bilmem hiç canımdan bezıyorum bazen bu uyku konusunda zorlandığım kadar annelik döneminde başka bişeyden çekmedim geçer mi ? Bence daha berbat olucqk 😞😔😔