Persentil tablosundan bakın kızınızın değerleri normal mi diye . Burada diğer bebeklerle kıyaslamayın bence çünkü her çocuğun gelişimi çok farklı. Kimi bebekken toplu oluyor sonra zayıflıyor. Kimi de birden kilo alıyor. Eğer persentile göre yaklaşık %50 degerdeyse endiselenmeyin