rana0234 KuzeyinAnnesi03 ama optipro kullanıyoruz bebeğim 3,5 aylık ama severek içmiyor sanki.Degistirip evolviya mi alsam,kıvamı çok yoğun mu acaba?
KuzeyinAnnesi03 rana0234 hepsinin tadı neredeyse aynıdır farkları yoktur ama bebekler genelde bebalec daha çok seviyor canım