Benim kızımda 20 aylık nasıl bıraktıracam bilmiyorum yemek ara öğün falanda çok yiyor ama yemeğin üstüne mama içiyor bizimkisi 🤦🏼♀️ kabizlik ile sikintilarida var Oyuzden nasıl biraktircam bilmiyorum doktor verme ağlar ağlar unut dedi ama geceleri asla olmuyor kıvranıyor çocuk ve sütüde kabul etmiyor