1 yıl önce dondurdugum amigurumi hesabım var , kızımla zor olduğu için bıraktım . Şimdi toka ,anahtarlık yapıyorum ve sayfa açacağım, simdi yeni sayfa mı yoksa do dondurdugum sayfayı mi kullansam kararsızım . Dondurulan sayfa açıldıktan sonra etkileşim düşüklügü yaşanırmı yeni sayfa daha mi iyi etkileşim li olur .