Bende hemşireyim. Nöbet 2 yaşına kadar tutmuyorsun. Dilersen dilekçe verip tutabilirsin ama başhemşirelik izin verirse. Resmi tatiller sana da tatil ki zaten nöbet tutarken de haftalık saatinden düşer. 6 aya kadar günde 3 saat, 6-12 arası 1.5 saat süt iznin var. Ama toplayıp verirse sorumlun 6 aya kadar haftada 3 gün, yaşına kadar 4 gün, 2 yaşına kadar 5 gün sonra nöbet çalıştırır. Haftasonu da sorumlunun inisiyatifinde diye biliyorum ama o konuda hiç emin değilim @Minikturtaannesi