Arkadaslar merhaba umarım bebisleriniz de sizler de iyisinizdir :) Bugün tam 4 aylık olduk, gündüz 40 dk ile 2 saat arası uyku surelerimiz var ama uykuya ya emerek yada kucakta pis pis ile geçiyor. Gece uykularimizda düzenli sayılır çok nadir açlık dışında uyanıyor ama uykuya geçerken yine aynı şekilde emerek , emerek olmazsa pis pis o da olmazsa kucakta oda turu yapiyoruz resmen 🤦🏻♀️ Mesela dün akşam ( ilk defa yaptı böyle ) 8de uyuttum yarım saat sonra uyandı bir daha ne yaptıysam uyumadı saat 10da huysuzluk yapmaya başladı uyutayim dedim 5-10 dk icinde uyudu. Sizler nasıl uyutuyorsunuz uyku eğitimi verdiniz mi? Gerek var mı? Yoksa uykusu gelen bebek uyur zaten diye mi düşünüyorsunuz? Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum, şimdiden teşekkür ederim 🌸