Annesininminnagi o zaman kapatın. Benim kızım da kayınvalidemin isteğiyle yapılan mevlütte kadının dua okuduğu sese deli gibi ağlamıştı. Kaldırdım götürdüm içeri. Duydukça ağlıyor mikrofonu kıstırdım kadına. Sustu yavrum. Salonda yapıp gittiler mevlütlerini. Camiden yüksek sesle ezan sesine ağlar. Hiç ağlamayan bi bebek çok şükür ama huzursuzsa gerek yok şarkı, ninni, türkü vs... sakinliği seviyodur bebeğiniz 🌸