Merveaslan1
Merhaba polikistik over sendromu olan bir arkadaşım var adetde olamıyor yaz doğum kontrol hapı kullandı 1 ay adet oldu bu süreçte korunmuyor da tabi yani yaklaşık 1 yıldır korunmuyorlar ama bugün test yapmış ilk pozitif çıkmış biraz sonra tekrar yapmış negatif gibi böyle silik çizgi gidip kan vermedi daha sizce hamilelik varmıdır