Snp57asel CRP enfeksiyon sonuc 26.5 devlet hastanesinde tahlil yaptırdığım da doktor normal dedi ama internetten baktım orta düzeyde enfeksiyon çıkıyor ve kızım çarşambadan bu yana ateşi bi çıkıyor bi iniyor yardımcı olurmusunuz bana
bucocukac_ Snp57asel ateşli hastalıklarda crp yükselir ateşi düşmezse tekrar baktırın ama bu değer çok yüksek değil antibiyotik verdi mi
Snp57asel bucocukac_ hayır vermedi 1 gün hastane yattık damar yolundan ateş düşürücü ve serum yapıldı Ve kizimin ateşi olduğu halde doktor bana kan tahlili temiz diyo
bucocukac_ Snp57asel temiz çünkü ☺️ crp yüksek olması hasta olması demek değil düşme eğilimindedir muhtemelen bir kez mi kan tahlili yapıldı.
Snp57asel bucocukac_ evet 1 kere yapıldı bende sinirlendim enfeksiyon varsa neden söylemiyorlar diye en azından antibiyotik yazılır gönderilir dedim kendi kendime
bucocukac_ Snp57asel aslında doktorunuz doğrusunu yapmış bizler hemen antibiyotik verilsin kafasındayız ama her durumda antibiyotik kullanmak maalesef yarar değil zarar veriyor. 3 gün içinde ateşi düşmezse 4. Gün tekrar verin kan ki muhtemelen düşmüş olacak
Snp57asel bucocukac_ işte çarşamba günü başladı ates dünden beri atesi vardı hep calpol verdim bugünde çok şükür bisryi yok inşallah bi daha da olmaz gerçekten çok yıpratıcı oluyor çocuklar hasta olunca