poyraz1210_ mavilimorcicek1 ben parfümlü olaniymis sonradan öğrendim pişik yaptıydi beyaz olanları parfümsüz renkli olanları parfümlü oluyor onlar pişik yaptıydi sleepy kullanıyorum kıçına felan yapışma oluyor ama pişik yapmadi günde 1 defa da Bepanthol baby pişik önleyici Krem sürüyorum 1.5 aydir hiç olmadı
crybaby mavilimorcicek1 ben kullanıyorum düz Prima pişik yaptı ama premium care çok güzel onda hiç bir sorun yaşamadım bayadır kullanıyoruz
Ucansupurge mavilimorcicek1 Hiç yasamadim 3 yaşına kadar kullandım. 18 aya kadar premium çare 18den sonra aktif Bebek. Her mama her çocuğa olmadığı gibi her bez de her çocuğa iyi gelmiyor olabilir canım
snlgnsy Bebeğim 3,5 aylık prima premium care kullanıyordum bugün iki paket prima aktif bebek hediye geldi ikisi de prima olduğu için pişik yapar mı diye arada kaldım geçiş yapıp sıkıntı yaşan oldu mu