Merhaba kızlar 5 aylık olduk ve doktorun tavsiyesiyle tadımlara başladık. İki gündür patates veriyorum ama sonrasında sanki aç gibi oluyor ek olarak mamasını hazırlayıp içiriyorum sakinleşiyor. Doğru bir uygulama mı bu bilmiyorum. Doktorumuz sabah mama ver bir sonraki mama saati geldiğinde tadım yaptır sonraki mama saatinde tekrar mama ver demişti ama tadımdan sonra bi sonraki mama saatini bekleyemiyoruz o yüzden kafam karışık. Bir de en büyük sorun miktar ne olmalı ne kadar vermeliyim hiç bilmiyorum. Sizler ne şekilde başlamıştınız ?