
Ben biraz geç kaldım sanırsam ovulasyon testine dün adet bitiminden 9. Günü ilk testi başladım (adete 16 gün var) şuan çatlama olmuşmu yani anlamadım dün attığımda daha pik olmamış denilmişti akşamda kızımın hemşiresine mesaj attım oda evet pozitif demişti bugünde koyu çıkar diye umut etmiştim ama silikleşti bu ne demek oluyor yumurta çatladımı