annekadin18 bende zorlanıyordum ama hep yanımda tutmaya çalışıyordum mesela ütü mü yapacağım göreceği şekilde alçakta yapardım ,patatesleri yerde soyardım yada salata türü şeyler yapacaksam ona da yere kalın battaniye yada yorgan sererdim oda beni izlerdi.Geriye kalan saatlerde uyur yada beslenirdi.Bazen ona şarkı söyleyerek masaj yapardım.karpuz adam, sar makarayı türündeki şarkılarındaki hareketleri yapardım ona .Yere birşey serip uzatırsanız rahat hareket ediyorlar ve daha mutlu oluyorlar yani benim iki çocuğum da öyleydi.Umarım sizde de faydalı olur