Beneğim 4 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor . Demir takviyesine başladık normalde günde 2-3 kez muhakkak kakasını yapar . Şimdiye kadar sadece bir kez gün içinde bi kez yaptığı oldu. Dün sabah çok az miktarda gaz çıkarırken az kaka yapmıştı o zamandan beri hala kaka yapmadı demirden kaynaklı olabilir mi acaba ?