delihatun01 doktorumuz hep yazıyor bıze . Ne gıvı skntılar var acaba korktum şimdi ya . 2 buçuk yaş yerıne ne verılir
MeteNaz ıburamının ıcerıgı de dolven dıyebılıyorum Ikısı aynı sankı yanlış mı Bılıyorum acaba ? Bıze hep yazdılar bılmedıgım ıcın kullandım üzüldüm şimdi