Kızlar emzirdiğim halde Brezilya fönü yaptırdım zararlı olacağı düşüncesi hiç aklıma gelmemişti bile yaptırdıktan sonra araştırmalarım sonucu yapılmaması gerektiğini öğrendim çok vicdan azabı çekiyorum bi zararı olur mu yaptıran var mı düşüncelerinize ihtiyacım var