Fasi 15aylık oğlum hiç konuşmuyor sürekli ıkıldıyor normalmı 1-1.5 aydır böyle sabah başlıyoruz yatana kadar sürekli ağlar ıkıldar kucaktan inmez normal gelişim sürecimi bu
askbebegimmbenim Fasi 12 aylık resmen aynı kalkıyor başlıyor yatana kadar. Her dediğini istediğini öyle dile getiriyor aglarkende o şekilde o sesten soğudum artık bı konusmaya başlasa rahatlasam
Fasi askbebegimmbenim bende aynısını diyorum ama benim oğlum kesin geç konuşacak boyle uzun bir süre geçecek ama nasıl dayanacağım bilemiyorum