Az önce burda aşı karşıtlığıyla ilgili bir yorum okudum, cevap vermek üzereyken postun silindiğini farkettim. Artık dayanamıyorum bu aymazlığa ben 😔 Bir anne demiş ki ben aşının koruyuculuğuna güvenmiyorum. Soruyorum o anneye sen nasıl koruyosun ki çocuğunu? Hiç mi dışarı çıkarmayacaksın hiç mi misafir kabul etmeyeceksin okula göndermeyecek misin parka götürmeyecek misin? Dışarıya adım attığın an pislik başlıyor ellerini bozuk paraya dokunduktan sonra çocuğunun elini tutacaksın birsürü hasta insanın dokunduğu kapı koluna dokunacaksın bunlar aklıma gelen en ama en basit örnekler... Nasıl koruyacaksın çocuğunu ve neyden koruyacaksın hangi birinden koruyacaksın? Farkında mısınız bilmem ama kış bitmek üzere ve doğu bölgeleri hariç adam gibi kar görmedik kar yağmıyor mikroplar kırılmadı ortalık mikrop kaynıyor, sadece ülkemiz değil tüm dünyanın haline bi baksanıza, hastalıklar salgınlar yangınlar iklim değişiklikleri... Bunların hepsi de insanlar yüzünden oluyor insanoğlu denen en tehlikeli canlı türü yüzünden dünya mahvoluyor. Sokakta onlarca pislik kötü niyetli sapık var onlardan nasıl koruyacaksın cocuğunu? Herkesin eli senin kadar temiz değil soluduğun hava kirli şehir havası, hasta insanlarla aynı havayı soluyor senin çocuğun da maalesef. Aşıların koruyuculuğuna güvenmiyormuş yapmayın Allah aşkına yapmayın, hele şu aşı içeriğini öne sürüyorlar ya gerçekten çok üzülüyorum o maddelerden koruduğun çocuğunu yukarıda bahsettiğim kötülüklerden nasıl koruyacaksın?! Sabah haberlerinde daha bugün izledim şu an Türkiyede 2-4 yaş aralığındaki cocukların yüzde ellisi aşısızmış, yok edilen eski hastalıklar sayenizde yeniden hortluyor çocuk felci, difteri, kabakulak, suçiçeği bunlar bitmişti. Artık aşı karşıtı hiçkimseyle bu platformda tartışmayacağım bu postu içimi dökmek ve belki bir kişinin bile korkunç gerçeği görmesini sağlarım düşünmeye sevkederim diye açtım, instagramda sosyal medyada insanların beynini yıkayan o bilmem ne anne gibi deli saçması hesapları da türkiyenin gündemi biraz durulduktan sonra sağlık bakanlığına cimere şikayet edeceğim haber kanallarına ihbarda bulunup imza kampanyası başlatacağım... Ben acı gerçek karşısında artık susmayacağım!