Goktugmom_ kurutma makinesi çidden çok iyi buluyomusunuz ben yurtta kullanırdım arçelik 2 saat zor kururdu nevresimler falan nemli ve kırış kırış çıkardı içine az şey atmam gerekirdi 2 pantalon iki bluz gibi bide tek tek atıp ütü gerektirdiği için onla uğraşır dururdum gene sererdim nemli gelirdi şimdi çırpıp seriyorum hava sıcaksa hele 1 saate kuruyo sıcak değilsede evde 1 günde kuruyo ben çamaşır kurutmalığını daha çok seviyorum .