Allahım isyan etmek istemiyorum ama oğlum 15 aylık oldu ay beni bıktırdı gerçekten sürekli huysuz mutsuz uyumuyor dengesi düzeni bozuldu saat 9 da uyuyan çocuk 2 de uyuyor gündüz uykusu saçma sapan oldu her şeye ağlıyor istediği olmayınca yerlere atıyor çok yoruldum gerçekten ister istemez bağırıyorum artık normal mi bu durum sizde durumlar nasıl