aremaslan Kızlar 2 aylık bebeğim var boğazı ağrıyor sürekli hırıltılı sesler çıkarıyor ateşi normal üşütmüş hastaneye götürmelimiyim lütfen yardımcı olurmusunuz
Sese aremaslan çocuk acil varsa oraya gideblirsin canım. Yada hafta içine randevu alabilirsin bebeğin ayı çok küçük sağlık ocağının anlayacağını sanmam
ngold aremaslan serum fizyolojik ile burnunu açık tutun sürekli bol bol besleyin ama bence bir çocuk doktoru görmeli çok küçük
ilkanneligim1 aremaslan küçük mendil varsa peteğin üstünde ısıtıp göğsüne de zeytinyağı sürün üstüne de ısınmış mendili koyun hafifler Allah’ın izniyle
fatmaaaysm Benim bebeğimde 11 aylık aynı durum bizdede var suan oksuruk hirilti usutmus hic keyfi yok ilacsiz once dogal yontemlerle ne yapabilirm onerisi olan varsa yardmci olablrmi lutfen
aremaslan fatmaaaysm bende dayanamadım götürdüm burnunu sürekli temiz tut zamanla iyileşir dedi fizyolojik serum verdi kullan dedi sizde öyle yapın sürekli burnunu temizleyin
guneyokyanus Canim mutlaka gotur bebeklerin hastaliklari hemen cigerlerine inebiliyor gotur mutlaka en azindan icin eahat eder
aremaslan aysegulalatas doktora gittim ilaç verdi mecbur kullanıyorum biraz daha iyi olduu kötüyse götür
aysegulalatas @aremaslan dün götürdüm burnunu sık sık aç dedi nefesini dinledi hırıltısı yok ama olursa acile götür dedi bide şurup verdi çok şükür şimdi biraz daha iyiyiz şişede çok geçmiş olsun keşke bebekler hasta olmasa