Zeynonunmomu maalesef 4 ay 23 günlüğüz biz de ve 4. Aya girdiğimizden beri her şey çok zorluyor beni. Sebepsiz bağırmalar, bağırarak ağlamalar, sanki canı yanıyor gibi sürekli ağlıyor. Uykusu var ama uykuya direniyor. Geceleri sık uyanıyor. Eskiden unuttuğum şekilde uyuyamıyorum. Beni çok yordu o yüzden umarım geçicidir.😮💨🥹