momm_ mutfagim kucuk turk kahve makinesi almak istiyorum arzum okka minio ile Arçelik telve x ve Arçelik telve 3300 modelleri arasında kaldım hangiis daha mantıklı sizce son olrak Türk kahve makineleri de dibek kahve yapılır mi
Hiilyuss momm_ arçelşk telve 3300 modelinin bekosu var bende köpüsük kahve yapmaz kahveyi yakmaz memnunum bir tek 3 fincan kapasiteli daha fazla olabilirdi😂 türk kahvesinden baska kahve koyulması önerilmiyor ama ne yapabili kş bence yapılır
Uykusuzhergeceeee momm_ telve x daha fazla yapıyor sanırım. Arçeliğin kahve makineleri güzel yapıyor. Ben menengiç kahvesi yapıyorum mesela makinamda
Uykusuzhergeceeee momm_ Yok benim Beko ama suyla yapılan bütün kahveler yapılır bence süt falan koymayın diyorlar