Merhaba. Büyük oğlum 27 aylık. En başından beri ek gıdayı sevmez. Et balık tavuk yemez. Sağarak besledim 11 ay ve Mama ilavesiyie.Ek gıdayı reddettıği zaman mamayı arttırdık kilosu akranlarından epey fazla. Hem doğarken iyiydi. Sadece anne sütü verdiğim zamanın da yine öndeydi kilosu ama ek gıda yemeyip sütüm de yetersiz kalınca biz mamayı fazla kaçırdık. Değiştirip daha az kilo aldıran mamaya geçmeye çalıştım içmedi asla. Neyse 1 yaşından sonra artık arada bir ıspanak kabak yemeği vs yerdi ve çorbası içer yoğurt yerdi. Şimdi son 6aydır sadece çorba makarna yiyordu mamayı bıraktık 2 ay evvel tamamen. Yine içiyordu çorba vs. Ama 1 haftadır çocuk ağzına tek bir şey sürmüyor. Dün sadece iç tane makarna yedi. Önceki gün 2 kaşık yoğurt bi önceki gün 2 maanndalina.. Gözümün önünde ciddi ciddi açlık yaşıyor ama yemiyor başına gelen çözümü hakkında fikri olan varsa yazsın lütfen. Teşekkür ederim cevaplarınıza.