Merhaba herkese 3 buçuk aylık kızım var oğlumu emziremedim kızımda çok hevesliydim emzirmeye çok uğraştım emiyoda ama besin alerjisi var diyet yapıyorum 3 aydır ama neye alerjisi olduğunu bilmiyoruz küçük olduğu için diyet yaptığım halde yine emince yüzünde kızarıklıklar oluyor yediğim birşey dokunuyor iyice psikolojim bozuldu sütümde azaldı yetmiyor mama takviyesi yapıyoruz artık sütümün ona zarar verdiğini düşünüyorum her bişey yerken acaba bu dokunacak mı diye düşünmekten yoruldum dokununca etkisi 1 hafta sürüyor çünkü çok mutsuzum bu psikolojiyle olduğum için sanırım sütüm çok su içmeme rağmen artmıyor zaten çok bişeyde yiyemedğim için süt kalitesini arttıramıyorum sağınca 70-80 anca çıkıyor maksimum emzirmeyi bırakmalımıyım nolur akıl verin bana