Gzm8 1,5 yaşına kadar oral dönem devam eder , kendi oğlum için söylüyorum 1,5 yaşına kadar parmak ucu yürüme kafasını biryerlere vurma vardı üstelik kendi etrafında dönmede oldu 2 yaşında onlarda bitti tamamen. Şuan 2,5 yaşında arada dönüyor şöyle sonra diyorki anne bak başımı döndürdüm ayağa kalkamıyorum😁 Mesela ½ aydırda zıplama başladı sürekli zıplıyor nşye zıplıyorsun diyorum tavşan oldum diyor , dünde yan yan yürüyordu napıyosun annecim birşeymi oldu diyorum hayır yengeç yürüyüşü yapıyorum diyor 💁🏻♀️💁🏻♀️ içiniz rahat etsin istiyorsanız doktorunuza danışın bizler yanlışda yönlendirebiliriz