Onsekizagustos2023 Merhaba anneler 15 aylık oğlum var bı haftadir ısırarak emdiği için göğsümu yara yaptı resmen kesmiş çok canım yanıyor dün geceden beri emdiremedim açıdan artik ama bu seferde göğsün ağrıyor yaniyor ne yapacağım.bilmiyorumn:( önerisi olan varmi
aslikls Onsekizagustos2023 çok geçmiş olsun nerdeyse 2 aydır bu derdi çekiyorum bir sürü krem denedim. Sağ meme daha iyiydi ama sol meme ucunun bitip kahverengi bölgenin başladığı tam o birleşme noktası bıçak kesiği gibi derindi. Garmastan pomad sağ memeyi hemen iyileştirdi. Sol iyileşmedi anlık sızıyı alıyordu sadece. Sonra eczacımın önerisi üzerine fito krem sürmeye başladım geçmesi. Sonra madecassol sürmeye başladım iyi gelir gibi oldu ama yine geçmedi her emzirme sonrası yara yeniden açılıyordu. En son bepanthen plus kullanmaya başladım 2 gün oldu şu an çok şükür kapanıyor çok az kaldı. Üst üste kullandım hangisi iyi gelmiştir bilmem ama en son bepanthen plus kullanınca o iyileştirdi diye düşündüm ben. Uzun uzun yazdım kusura bakmayın can çekişerek ve ağlayarak emzirmeyi dibine kadar yaşadığım için yardımcı olmak istedim. Çok çok geçmiş olsun ♥️
Onsekizagustos2023 aslikls gerçekten birebir aynı şeyler yaşadığım benimde üç gün oldu bende hemen alıp deneyeceğim çok teşekkür ederim 🙏💐❤️