JollyBaby Kızlar muzlu pankek yaptım ne zaman tam buğday unu kullansam böyle oluyor olması gereken bu mu yoksa içindeki muzdan kaynaklı mi o yapışık çiğ dokusu?
esmaayeldann JollyBaby yapışıklık normal bende yaptığımda oluyor ama biraz çiğ duruyor sanki ununu az koymuş olabilirmisiniz
JollyBaby peri001 Kaçtır pişmedi çiğ diye çöpe atıyorum ya yazık günah Ici çiğ pişmemiş gibi oluyor dimi kızlar? Yapis yapis ah ah :(( peri001 bizdejantikizlardik esmaayeldann
Mnli JollyBaby muzlu pankeki ince dökmek ve çok kısık ateşte pişirmek gerekiyor muzun da ıslaklığı olduğu için yapış yapış normal de çiğ kokusu normal değil
peri001 JollyBaby Bende bi kere denemiştim canım bebeğim sevmedi ıslak olunca öğürdü bi daha yapmadım tahinli yapıyorum içine çekilmiş ceviz fındık badem kabak çekirdeği karışımım var ondan katıyorum biraz susam onu seviyoruz bende yiyorum 😂
JollyBaby esmaayeldann Ne zaman muzlu yapsam böyle oluyor ama ya pismiyo sanki. Üstü goz goz olmuyor. Sade yaptığımda pıt pıt hemen goz goz oluyor muzludami sıkıntı var çözemedim ya
JollyBaby bisenakillisinzaten Üzerine bir şey sürüp mu yersiniz bu haliyle mi? Pankek bi ben sevmiyorum herhalde ya😂