Asellim bizde 52 günlüğüz. Aşağı yukarı emme dakikamız 7-10 dk arası çok nadir 20küsür dakikalara çıkıyor. Ama aktif bir emme oluyor her çekimden sonra yutkunuyor. Sütümde hemen geliyor zaten biliyorum. O yüzden sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Zaten doymasa ağlar.