Benimde kızım 3 buçuk yaşında yeni kreşe başladı, burnu akıyor boğazı şiş, 1 hafta antibiyotik kullandık 2 gün iyi oldu gibi şimdi tekrar burnu akmaya başladı, midem bulanıyor diyor. Bi halsiz. Daha antibiyotik bırakalı 2 gün oldu. Acaba normal mi diye kendi kendimi yiyorum bende