mehtapmilan benimde kullanmadığım damla kalmadı 2 aylık bebeğime 3 kere lavman yapıldı kaç kere röntgen çekilde karnı davul gibi olmuştu her seferinde sürekli gazını çıkartmamıza rağmen gazı hiç azalmadı birde doktorunuza danışın gazını nasıl çıkartalım diye çünkü ben çarşamba günü bebeğimi çocuk doktoruna götürdüm karnına bi masaj yaptı orda 8,10 kere uzun uzun gaz çıkardı tuvaletini yaptı