Doktorla alakalı olduğunu düşünüyorum mesela ilk doğumumda sadece parol birde hamilelikten kalan demir ilacı kullandım ikinci doğumumda başka doktor yaptı o da parol , parol harici başka ağrı kesici antibiyotik demir ilacı vermişti 5 tane falan ilacım vardı öyle söyliyim