Kızlar merhaba anca fırsat bulup yazıyorum ayın 4 dun da buraya ılıskıden sonra agrım var normal mi diye yazmıştım sagolsun arkadaslar normal sıcak turun kendinızı VS diye cevaplar yazdı bnde onlara guvenerek problem yok herkesde oluyor demek dedım ama agrı bir turlu gecmiyor artık uyutmuyordu bile sabaha kadar bu agrı ile kıvrandım cunku normal demısleedı sabaha gecer demıslerdı sabh artık dayanamyıp doktora gttım acil e kan alın cpr degerim cok yuksek ıdı kana bir yerden enfeksiyon karısıyor yanı onca apandisit sandılar ulteasyonla bakıldı bir sızıntı var ama kistinde var dedi ve acil ılaclı tomografiye gonderdı ve tomografi sonucu kıstım oldugunu patladığını kıstın buyuklugunden yumurtalıklarımın ters dondu gunu ve kanama yaptgını bu kanında ıcıme biriktigı anlasılfı acil amlyta alındım tekrr belden uyustrdular sezeryan yerimden acıp kıstı alıp yumurtalkörı duzeltıp temizleyip kapattılar zor Bı surectı resmen dogum yaptım ama bebegım yoktu doktora sordm 2 hafta once kadın doguma kontrol gttım o nasıl fark etmedi onun ihmali ı diye hayır dedi adet zamanına yakın oluyor bu kist rahme fırlatıyor vct oda yumurtalıklar onu catlatıyor ve adet oluyoruz senin ki orda tutunmus ve catlamms dedı nadırde olsa olabiliyor dedı sız sız olun agrılarınzı dikkate edin amlyta o kdr kan kaybetmısm ki 4 unıte kan takıldı kızım daha 16 aylık zordu cok zor