Rukiye1207 benim bebeğim de 3 aylık, 2 gün üst üste yapmadı ki normalde her gün iki kez yapan bir bebek. Dün en sonunda emziğini bebek zeytinyağına değdirdim böyle bir damla nerdeyse verdim 5 dk içinde ne var ne yok boşalttı rahatladı. Bugün normale döndük çok şükür 🙏🏻