perabizik Kızlar kızım prematüre. Şuanda 4.5 aylık gündüzleri uyku arasında emziriyorum ama akşam üstü hep emmeyi reddediyor ve uykuya geçiremiyorum. Sağdığım sütü en son veriyorum 4 saati geçince… anca öyle uyuyor bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz?