Daha dört buçuk aylık bebeğim bugün 3.30gibi bi anda öksürerek uyandı böyle sürekli sürekli öksürük kesilmiyordu kucağımdan aldımda biraz emzirdim yine aynıydı burnunu temizledim ama burnunda bişey yoktu boğazında hırıltı var şuan o öksürüğü geçti ama hırıltısı yinede var ama şükür bu halinede yinede iyi biraz su verdim bolca da emzirmeye çalıştı aklım çıktı bi an bu durumlarda bakmam gerekiyo ilk çoçuğum daha aklım çıktı bi an