Merhabalar bebeğim 13 aylık olmak üzere mamayı bıraktı aç da olsa asla asla almıyor süt içiyor mamayı bırakmaya erken değil mi nasıl olacak hastaydı da dişi de etki etti yani napacagımı bilemiyorum yardımcı olur musunuz sizin bebekleriniz ne zaman bıraktı bir sorun oldu mu kilo veya gelişimde